Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

piątek, 7 listopada 2014

Filcuję, pracuję

           Witam. Moja Filcownia ruszyła pełna parą i mam w związku z tym dużo pracy i mało czasu na komputerek. Projektowanie i tworzenie nowych  rzeczy naprawdę sprawia mi wielką radość. Dlatego postanowiłam "wyjść z szuflady" z moimi pracami  i małymi kroczkami dążyć do realizowania marzeń a tym samym rozwijać swoje umiejętności.
Oczywiście cały czas (24 h)  towarzyszy mi Maciuś, który za dwa dni skończy roczek :) Reszta rodzinki (dzieci i mąż) również mnie wspiera, więc do dzieła!
A oto moje nowe prace:
1. Szal jedwabny malowany ręcznie i wykończony merynosem australijskim techniką nunofilcowania.
2. Szal jedwabny w modnych odcieniach szarości i kremowej bieli (nunofilcowanie)


3. Szal dzianinowy na którym nafilcowałam wzór techniką na sucho i mokro




 A tu broszki i korale:





No i oczywiście coś na jesienne chłody - mitenki:








I na koniec niespodzianka - bransoleta z ceramicznym kamieniem (zapinana na zatrzaski)


No to na mnie już czas - trzeba się trochę przespać :)

Ps. Zdradzę wam tylko, że już niedługo pokażę nowe prace, które zrobiłam. Jedną z nich nosi już mój Maciuś.

Pozdrowionka dla wszystkich, którzy tu zaglądają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz